DENETİM VE ÖĞRETİMSEL LİDERLİK: GELİŞİMSEL BİR YAKLAŞIM

85,00 68,00
Çeviren: Esmahan AĞAOĞLU, Çiğdem APAYDIN, Yücel ŞİMŞEK, İlhan GÜNBAYI, Egemen İLBULDU, Kadir BEYCİOĞLU, Mualla AKSU, Gamze KASALAK, Gülnar ÖZYILDIRIM, Seçil KAYA, Ceyhun KAVRAYICI, Coşkun BAYRAK, Damla AYDUĞ, Beyza HİMMETOĞLU, Çetin TERZİ, Ali SABANCI, Türkan AKSU
Çeviri Editörü: Mualla BİLGİN AKSU, Esmahan AĞAOĞLU
ISBN: 978-605-5213-85-5
Sayfa Sayısı: 480
Baskı: 1. Baskı/2014
Boyut: 19*24,5 cm

E-Kitap

Stokta yok

100 TL ve üzeri siparişlerinize ÜCRETSİZ KARGO fırsatı!
Stok kodu: ANI3855 Kategoriler: ,
Yazar: Carl D. GLICKMAN, Jovita M. ROSS-GORDON, Stephen P. GORDON

**Akademik kopyası yoktur!

Bu kitapta öğretimsel denetim, öğretme ve öğrenmenin sağlanmasına destek olarak ele alınmakta ve öğretimsel liderlik ile eş anlamlı görülmektedir. Bu, denetim ve öğretimsel liderlik sürecinde, denetmenlerin yanı sıra öğretmen ve diğer eğitimcilerin de rolü olduğu anlamına gelmektedir. Gerek üniversitelerin eğitim yönetimi ve denetimi alanındaki lisansüstü programlarında gerekse Milli Eğitim Bakanlığının hizmet içi eğitimlerinde bu kitaptan yararlanılması önerilmektedir. Kitabın genel yaklaşımı olan gelişimsel denetimin ve dokuzuncu baskıda ilk kez yer verilen devingen okulların, eğitim ve okul yöneticileri ile araştırmacıların ilgisini çekeceği düşünülmektedir. Farklı eğitim sistemine ilişkin gözlemlere dayanmakla birlikte, okurlar özellikle kitapta yer verilen rol oynama ve yansıtıcı alıştırma etkinliklerinde kuramla uygulamayı birleştirme fırsatı bulabileceklerdir. Özgün adı “SuperVision and Instructional Leadership: A Developmental Approach” olan bu kitap, Türkçeye “Denetim ve Örgütsel Liderlik: Gelişimsel Bir Yaklaşım” başlığıyla çevrilmiştir. Kitap 22 bölümden oluşmaktadır. Pearson tarafından ilk kez 2004’te yayımlanan kitabın Türkçe çevirisi dokuzuncu basım üzerinden yapılmıştır.

Yorum/Değerlendirme

Henüz değerlendirme yapılmadı.

Be the first to review “DENETİM VE ÖĞRETİMSEL LİDERLİK: GELİŞİMSEL BİR YAKLAŞIM”