DOĞA EĞİTİMİ: DERS DIŞI ÖĞRETİM FAALİYETLERİNE ÖRNEK

98,00 78,40
Editör: Abdulkadir UZUNÖZ, Ayşegül ŞEYİHOĞLU, Ebru GENÇTÜRK, Yavuz AKBAŞ
ISBN: 978-605-443-493-0
Sayfa Sayısı: 458
Baskı: 1. Baskı/2012
Boyut: 16*24 cm
100 TL ve üzeri siparişlerinize ÜCRETSİZ KARGO fırsatı!
Stok kodu: 9ZV07E57 Kategoriler: ,
Yazar: Abdulkadir UZUNÖZ, Ali MEYDAN, Asım KADIOĞLU, Aydın KILIÇARSLAN, Ayşegül ŞEYİHOĞLU, Canan YILMAZ, Coşkun ERÜZ, Emel ABDİOĞLU, Fatih BEKTAŞ, Fatma AYDIN YENİ, Fatma BÜYÜKOĞLAN, İbrahim ATALAY, İbrahim TURNA, İsmail Hakkı DEMİRCİOĞLU, Mehmet ARSLAN, Raif KALYONCU, Sacit ÖZDEMİR, Semih AKTEKİN, Ümit ARSLAN, Ümit ÖZTÜRK, Yaşar Selçuk ERBAŞ, Yusuf DÖNMEZ, Yusuf ŞAHİN

**Akademik kopyası yoktur!

Sürdürülebilir bir yaşam ve nitelikli bir çevre oluşturmak doğayı tanımak ve sevmekle mümkündür. Çevreye daha duyarlı, katılımcı ve yenilikçi bireylerin yetiştirilmesi noktasında kabul gören yaklaşımlardan biri olan “Doğa eğitimi” ya da “Doğa yoluyla öğrenme” TÜBİTAK desteği ile yürütülen doğa eğitimi çalışmalarının temelini oluşturmaktadır. Bu kitabın içeriğinde Eko-turizm ve turizm çevre ilişkisi, bitki toplama ve saklama teknikleri, turba ve turbalıklar, Karadeniz ve karadeniz ardı bölgelerin ekosistemi, Türkiye flora bölgeleri ve vejetasyon durumu, tarımsal ormancılık, kırsal alanda örgütlenme-kooperatifçilik-pazarlama, kırsal kalkınmada kadın, Türkiye’de doğa koruma ve ekolojik risk analizi ışığında gönüllü destekli dağ horozu koruma çalışması, bitki araştırmasında izlenecek yol hakkında fikirler, Doğu pontidlerin jeolojik özellikleri ve kayaç birlikteliklerinin tanımlanması, jeoformolojik yapının şehirsel gelişime etkisi, takımyıldızların tanıtımı, göksel koordinat sistemleri ve gökcisimlerini kullanarak coğrafi konum belirlenmesi, tarihi çevrenin tarih öğretiminde kullanımı, fotoğrafçılık, sanaj, estetik ve çevre eğitiminin önemi, müze eğitimi, doğa eğitiminde bir yöntem: yaratıcı drama, harita bilgisi, ilkyardım, çevre başlıkları bulunmaktadır.

Yorum/Değerlendirme

Henüz değerlendirme yapılmadı.

Be the first to review “DOĞA EĞİTİMİ: DERS DIŞI ÖĞRETİM FAALİYETLERİNE ÖRNEK”