FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİK YAKLAŞIMLAR

130,00 104,00
Editör: Devrim AKGÜNDÜZ
ISBN: 978-605-170-301-5
Sayfa Sayısı: 680
Baskı: 1.Baskı / 2019
Boyut: 19,5 x 27,5 cm

100 TL ve üzeri siparişlerinize ÜCRETSİZ KARGO fırsatı!
Stok kodu: 152OVH9I Kategoriler: , , ,
Yazar: Abidin MISIRLI, Alev DOĞAN, Aybüke PABUÇCU, Ayfer DÜRNEL, Ayşegül KINIK TOPALSAN, Burak ŞİŞMAN, Canan MESUTOĞLU, Damla KARAGÖZLÜ, Devrim AKGÜNDÜZ, Emrah SOYKAN, Emre KARAGÖZ, Faik Özgür KARATAŞ, Fatma ASLAN TUTAK, Fezile ÖZDAMLI, Gamze ÇETİNKAYA AYDIN, Gülşah ULUAY, H. Arzu KIRMIZIOĞLU, Hakan TÜZÜN, Hasan ÖZCAN, Hasret NUHOĞLU, İbrahim Evren ÖZER, Jale ÇAKIROĞLU, M. Şahin BÜLBÜL, Murat TEZER, Mustafa ERGUN, Nazım KAŞOT, Orhan CURAOĞLU, Özge KELLECİ, Pelin AKSÜT, Şahin BÜLBÜL, Şenay PURZER, Sevil AKAYGÜN, Tufan ADIGÜZEL, Tuğba ALTAN, Türkan Aybike AKARCA, Yasemin HACIOĞLU, Yavuz SAMUR, Yıldız KANLIÖZ, Yılmaz SOYSAL, Zeynep ÖZKAN

**Akademik kopyası yoktur!

Bu kitap, pedagojik ihtiyaçlara göre tasarlanmıştır. Bu yüzden kitapta, okul öncesinden üniversiteye tüm ortamlarda kullanılabilecek teknolojik yaklaşımlar, öğrenme modelleri ve yöntemlerden örneklere yer verilmiştir. Kitap, araç kullanımından ziyade pedagojik kaygıların giderilmesine yoğunlaşmaktadır. Bilimsel bir kitap niteliği taşıyan bu kitapta Fen ve Matematik Eğitiminde Teknolojik Yaklaşımlar, Türkiye’nin bu alanda çalışan uzmanları tarafından örneklendirilerek aşağıda yer alan temalarda ve 29 konu başlığı altında ele alınmıştır:

– Eğitim Teknolojilerinin Kuramsal Çerçevesi, TPAB

– Harmanlanmış Öğrenme (Blended Learning)

– Ters Yüz Edilmiş Sınıflar (Flipped Classroom)

– Sosyal Medya

– Web 2.0 Araçları

– Oyunlaştırma ve Oyun Tabanlı Öğrenme

– Robotik-Kodlama-Elektronik

– 3D Tasarım

– Etkileşimli Kitaplar

– Sanal ve Artırılmış Gerçeklik

– Çevrimiçi Öğrenme Sistemleri

– Animasyon ve Simülasyonlar

– Tasarım Temelli Öğrenme

– Bulut Bilişim Sistemleri

– Yapay Zekâ

– Dijital Vatandaşlık

– Teknolojik Değerlendirme Yöntemleri

Kitapta editör tarafından belirlenen şablona uyulmasına özen gösterilmiştir. Bunlar; Özet, Giriş, Konunun Detaylandırılması, Avantajlar ve Dezavantajlar, Derste Uygulama Rehberi, Ders Planı, Öğretmenlere ve Akademisyenlere Öneriler, Örnek Uygulamalar, Uygulamada ve Teoride Yararlanılabilecek Yazılı ve Çevrimiçi Kaynaklar; bazı bölümlerde Özet Bilgi Kutuları, Değerlendirme Yöntemleri ve Kontrol Listesidir.

Yorum/Değerlendirme

Henüz değerlendirme yapılmadı.

Be the first to review “FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİNDE TEKNOLOJİK YAKLAŞIMLAR”