PANDEMİ DÖNEMİNDE EĞİTİM: İYİLEŞTİRELİM İYİLEŞELİM

75,00 33,75
Editör: Dilruba KÜRÜM YAPICIOĞLU
e-ISBN: 978-605-170-350-3
Sayfa Sayısı: 402
Baskı: 1. Baskı/2020
Boyut: 13,5*21 cm

E-Kitap

Stokta yok

100 TL ve üzeri siparişlerinize ÜCRETSİZ KARGO fırsatı!
Kategoriler: ,
Yazar: Adile Aşkım KURT, Aysel DEMİROĞLU, Başak ERDEM KARA, Ceyhun KAVRAYICI, Çiğdem Suzan ÇARDAK, Çiğdem UYSAL, Elif ÇİMŞİR, Eren KESİM, Ezgi DOĞAN, Gülden BOZKUŞ GENÇ, Hasan GÜRGÜR, Hilal ATLAR, İnci Zeynep ÖZONAY BÖCÜK, Meral CEYLAN ÇAPAR, Murat Doğan ŞAHİN, Müyesser CEYLAN, Ramazan AKDOĞAN, Recep GÜR, S. İpek KURU GÖNEN, Serap ERDOĞAN, Sunagül SANİ BOZKURT, Suzan Duygu BEDİR ERİŞTİ, Tezcan ÇAVUŞOĞLU, Yavuz AKBULUT

**Akademik kopyası yoktur!

Bu kitap yalnızca e-kitap olarak yayınlanmıştır.

Bu çalışma, tüm dünyanın hızlı bir biçimde kendini içinde bulduğu ve olağanüstü olarak değerlendirdiğimiz bir süreçte eğitimin iyileştirici gücüne duyulan inancın bir ürünüdür. Salgın olarak da tanımlanan bu dönem üzüntü, acı, endişe gibi birçok duygu ile birlikte kendimizi ve çevremizi anlama, koruma, üretme ve geliştirme gibi birçok beceriyi daha etkin kılma yolları ya da arayışlarını beraberinde getirdi ve getirmeye de devam edecek gibi görünüyor. Bu çalışma bir ders kitabı olarak düşünülmemelidir. Çünkü bir ders verme ya da bilinmeyen bir durumu ortaya koyma amacıyla yola çıkılmamıştır. Bu çalışma, sadece yazarlarımızın kimi zaman uzmanlık alanları kimi zaman da ilgilerini deneyimleriyle yoğurdukları bir anlayışın ürünüdür ve temel amacı, sadece bu deneyimleri paylaşarak bir bakış sunmak, yansıtma yapmaktır. Kitap 12 bölümden oluşmaktadır. Pandemi dönemlerinde işlevsel olabileceğine inanılan bu bölümlerin sunulmasında, kişisel gelişimle ilgili bilgi ve deneyimlerden meslekî gelişimle ilgili bilgi ve deneyimlere doğru bir sıra izlenmiştir. Bu bölümler, ruh sağlığı, evde iyileşmek, bilinçli farkındalık, sanat etkinlikleri, erken çocukluk eğitimi ile özel gereksinimli çocukların evde eğitimi, etkili bir iletişim aracı olarak Türkçenin öğretimi, uzaktan eğitimin yönetimi, uzaktan eğitimde ders tasarımı, eğitim teknolojileri, sanal sınıfların yönetimi ile uzaktan eğitimde ölçme ve değerlendirme konularından oluşmaktadır.

Yorum/Değerlendirme

Henüz değerlendirme yapılmadı.

Be the first to review “PANDEMİ DÖNEMİNDE EĞİTİM: İYİLEŞTİRELİM İYİLEŞELİM”