YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ METODOLOJİSİ

74,00 59,20
Editör: Arif SARIÇOBAN
ISBN: 978-605-170-067-0
Sayfa Sayısı: 400
Baskı: 1.Baskı / 2016
Boyut: 16*24 cm

100 TL ve üzeri siparişlerinize ÜCRETSİZ KARGO fırsatı!
Stok kodu: QWUPQG6T Kategoriler: , , ,
Yazar: Arif SARIÇOBAN, Didem KOBAN KOÇ, Erçin AYHAN, Erdinç ASLAN, Ergül DEMİR, Esen METİN, Eyüp Yaşar KÜRÜM, Fatma GÜLENGÜL DEMİRCİ, Filiz METE, Hatice VARGELEN, Hüseyin GÖÇMENLER, Kayhan İNAN, Muammer NURLU, Müzeyyen ALTUNBAY, Nurdan KAVAKLI, Osman ÖZDEMİR, Sezen ARSLAN, Zekiye ÖZER

Cumhuriyet döneminde ülkemizde Yabancı dil olarak Türkçe öğretimi ilk olarak Ankara Üniversitesinin 1984 yılında hayata geçirdiği Türkçe Öğretim Merkezi ile (TÖMER) başlamıştır. Bu tarihten itibaren de günümüze dek yurtiçi ve yurtdışındaki üniversiteler bünyesinde kurulan TÖMER ve benzeri kuruluşlar yoluyla Yabancı dil olarak Türkçe öğretilmektedir.1999 yılında Türk İşbirliği ve Koordinasyon Ajansı Başkanlığı (TİKA)’nın Türkoloji projesi ve Milli Eğitim Bakanlığı(MEB)’nın yurtdışında açılan Türkiye Türkçesi Eğitim Merkezleri(TÜTEM),2009’da Yunus Emre Enstitüsünün yurt dışında açtığı Yunus Emre Türk Kültür Merkezleri yoluyla Türkçenin yabancı dil olarak öğretimi gerçekleştirilmektedir.

Yorum/Değerlendirme

Henüz değerlendirme yapılmadı.

Be the first to review “YABANCI DİL OLARAK TÜRKÇE ÖĞRETİMİ METODOLOJİSİ”