Citavi, Anı Yayıncılık’ta
Tek, Hepsi Bir Arada Referans ve Not Alma Programı
Hâlihazırda çok sayıda kaynağınız mı var ya da başka bir referans aracıyla mı çalışıyorsunuz? Format ne olursa olsun, hâlihazırda sahip olduğunuz PDF’leri, belgeleri, kitapları ve referanslarınızı Citavi’ye eklemek çok kolay! Birçok kaynak türü için Citavi, alıntı bilgilerini otomatik olarak ekleyebilir. Citavi ayrıca ek kaynakları çevrimiçi veya programda bulmanıza da yardımcı olur.
Citavi’yle 7 aşamada istenmeyen intihalden arındırılmış, iyi organize edilmiş bir çalışmaya zaman kaybını ve fazladan çaba sarf etmeyi geride bırakarak başlayın. Kamusal, akademik, öğrenci, ticarî ve bireysel çalışmalara uygun, tam da size göre oluşturulmuş satın alma paketlerimizle size en uygun Citavi artık Türkiye resmî pazarlama ve satış temsilcisi olan ANI Yayıncılık’ta.
Mükemmel Bir Çalışmanın 7 Etabı: 1. Veri al, 2. Düzenle, 3. Analiz et, 4. Planla, 5. Yaz, 6. Sakla, 7. İş birliği yap.
Çalışmanız için Kaynaklar Bulun
Saatlerce internette arama yapmak yerine, kitaplığınızın kataloglarını aramak ve yeni kaynaklar için veri tabanlarını araştırmak amacıyla Citavi’yi kullanın. Bu, doğru metinleri daha hızlı ve zahmetsizce bulmanıza yardımcı olur ve zamandan tasarruf etmenizi sağlar.
Kitap, Dergi Makalesi, Web Sayfaları, vb.
Makaleleriniz için ihtiyacınız olan herhangi bir kaynağı belirtmek amacıyla Citavi’yi kullanın. Citavi’s Picker ile akademik monograflardan web sayfalarına kitap ve web sayfaları için alıntı bilgilerini tarayıcınızdan projenize gönderebilirsiniz. Artık kâğıt yığınları veya kayıp çıktılar yok. Hepsi sadece bir tık uzağınızda.
Citavi, Referanslarınızı Yönetmenin Çok Daha Ötesinde
Citavi, referans yönetimi ve bilgi organizasyonunu birleştirir. Citavi ile dünyanın her yerinden kaynakları arayabilir, görevler oluşturabilir, metinleri analiz edebilir, alıntıları ve fikirleri kaydedebilir, taslaklar için ana hatlar oluşturabilir ve raporlar, makaleler veya kitaplar yazabilirsiniz. Hem de düşündüğünüzden çok daha hızlı ve verimli bir şekilde.
Yazmak için Endişelenmeyi Bırakın: Keşfetmeye Başlayın
Nereden başlayacağınızı bulmaya çalışırken o boş belgeye baktığınızı hatırlıyor musunuz? Umutsuzca başvurmanız gereken alıntıyı mı arıyorsunuz? Veya belirli stilleri takip ettiğinizden emin olmak için saatler mi harcıyorsunuz?
Citavi ile akıcı yazmanın keyfini yaşayın.
Citavi, standart referans yönetiminden beklediğiniz her şeyi ve çok daha fazlasını sunar:
- Çalışırken düşüncenizi düzenleyin: Gruplandırmayı, sıralamayı ve bilgileri belgelemeyi kolaylaştırın.
- İhtiyacınız olan her şeyi tek bir yerde bulun: Başka bir önemli notunuzu daha kaybetmemek için kaynakları, kategorileri ve notları merkezî olarak kaydedin.
- İstenmeyen intihalden uzak durun: Alıntılarınız özet ve yorumlarınıza otomatik olarak eklensin.
Citavi, çalışırken makalenizin düzenli bir taslağını oluşturmanıza olanak tanır, alıntılarınızı ve kaynakçalarınızı ihtiyacınız olan tarzda otomatik olarak düzenler. Yani yazmaya hazır olduğunuzda, bir adım öndesiniz ve neyin önemli olduğuna odaklanabilirsiniz.
Referans Yönetimine Çok Fazla Zaman ve Çaba mı Harcıyorsunuz? Ne Gereği Var?
Kimin neyi nerede söylediğini takip etme, yapışkan notları bulma ve katı stil kılavuzlarını yönetme konusunda endişelenmeyi bırakın. QSR ailesine eklenen ve tek, hepsi bir arada akademik not alma ve referans yönetimi uygulaması olan Citavi’nin araştırmanıza odaklanmanız için size verebileceği özgürlüğü yaşayın.
Referans Yönetimi ve Çok Daha Fazlası
Standart referans yönetim yazılımından bekleyeceğiniz pek çok şeyin ötesinde Citavi çalışırken sezgisel olarak şunları yapmanıza yardımcı olur:
- Notları, fikirleri ve bağlantıları kaydedin.
- Makalenizin bir taslağını oluşturun.
- Kolaylıkla iş birliği yapın.
Şimdi ücretsiz deneyin ve referans yönetimi rüyasını kendiniz yaşayın. Citavi deneme sürümü için tıklatyın.
Kolaylıkla İş Birliği Yapın
Takım halinde çalışmak faydalıdır, ancak lojistik zor olabilir. Göz önünde bulundurmanız gereken güvenlik, erişim ve iş akışlarınız var.
İş birliği için tasarlanmış tek, hepsi bir arada referans yönetimi ve not alma programı olan Citavi ile çok kolay:
- Her ekiple, her yerde: Dünyanın herhangi bir yerinde, herhangi bir büyüklükteki ekiplerle çalışın.
- Canlı iş birliği: Ekip üyeleri aynı anda projenize erişsin ve projeniz üzerinde çalışsın.
- Görevleri planlayın ve işi takip edin: Tüm görevleri atayın ve proje ilerlemesini görüntüleyin.
- İhtiyacınız olan güvenliği ayarlayın: Çalışmanızı yerel olarak bir sunucuda veya bulutta kaydedin.
Citavi ile bir ekip içinde değerlendirme yapmak ve referanslarla çalışmak kolaydır.
Bugün ekibinizle sadeleştirilmiş iş birliğini deneyimleyin.
Özgürlük Merkezli Referans Yönetimi, Yazma ve İş Birliği İkramının Keyfini Çıkarın
Önemli olana, yani araştırmanıza odaklanmak için yeni bir güç kazanın. Günümüz dünyasında araştırma yapan herkes, zaman kısıtlamaları, uzaktan iş birliği, aşırı bilgi yüklemesi ve verilerin, notların ve referansların nasıl düzenli tutulacağı gibi ortak zorluklarla karşı karşıyadır. Tek, hepsi bir arada not alma ve referans yönetimi programı olan Citavi ile bunları çok kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.
Kaynakların Yönetimini Kolaylaştırın
Her şeyi yönetmek yerine araştırmanıza odaklanabilmeniz için tüm referanslarınızı merkezî olarak depolayın ve düzenleyin:
- PDF’ler, belgeler, kitaplar ve referans kitaplıkları ekleyin.
- Kolayca kategorilere ayırın, gruplayın ve referanslara görevler ekleyin.
- Geçmiş arama sonuçlarını görüntüleyin.
- Çalışırken web tabanlı kaynakları içe aktarmak için tıklayın.
- Özetlere ve yorumlara otomatik olarak eklenen alıntılarla yanlışlıkla intihal yapmaktan kaçının.
Ürünler ve Karşılaştırmaları
Web: Tarayıcı üzerinden, bilgisayarınıza program indirme gereksinimi olmaksızın kullanacağınız bir üründür. Bilgisayarlarda ki tüm işletim sistemlerine uyumludur.
Windows: Windows işletim sistemine sahip bilgisayarlarda programı yükleyerek kullanılan bir üründür. Mac OS ve Linux’a uyumlu değildir.
DBServer: Veri-güvenli sunucu kurulumu kuruluşlar içindir, Windows işletim sistemini desteklemektedir.
Diğer kullanım özellikleri tablodaki gibidir:
Depolama ve İşletim Sistemi |
Web |
Windows |
DBServer |
Kendi bilgisayarına veya LAN’a kaydet | ✓ | ||
Çevrimiçi kaydet (AB sunucuları) | ✓ | ✓ | ✓ |
Kendi SQL sunucusunda tasarruf edin | ✓ | ||
Windows 10 ya da 8 | ✓ | ✓ | ✓ |
Mac OS (tarayıcıda) | ✓ | ||
Linux (tarayıcıda) | ✓ | ||
Ekip çalışması | ✓ | ||
Bireysel | ✓ | ✓ | ✓ |
Gruplar | ✓ | ✓ | ✓ |
Büyük organizasyonlar | ✓ | ||
Kişisel/bilgisayar başına lisanslar | ✓ | ✓ | ✓ |
Değişken/eş zamanlı lisanslar | ✓ |